Säsongsavslutning i Karlskoga

Det var på den här banan jag för första gången tog mig i mål för 4 år sedan. Kul bana Albin funkar men jag är hopplöst efter, det lustiga är trots allt att "Altmeister" Roffe Granlund tog klassegern i dag. Roffe betraktar bara åldern som en siffra som man kan fullständigt skita i. Karln går och vinner trots att han är äldre än sin MC (72 år) Jag är full av beundran. Jag hoppas att herr Albin inte sviker mig i morgon så att jag kan få en värdig avslutning på säsongen.

Jag måste hitta något som ger mig inspiration och nytändning för att fortsätta i galenskapen.
Inspirationsbild 


Jag har hittat en del skrot som kanske hjälper eller stjälper mig på traven

Metallpriset på denna blandning av rostfritt, järn och lättmetall är 1500;-
   

Knäpp?  Att jag blir gammal kan jag inte göra nåt åt men måtte jag aldrig bli vuxen.

Vi hörs /Tomas

Kommentarer
Postat av: Lilla Gumman, lilla duvan, el skatan

Ja jag upphör aldrig att förvånas det klart "pöjken" ska ha en motorcykel!!! nåt måste han ju göra i höst det lilla livet : )

2011-08-28 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0