Dags att skärpa till sig.

Det har nu gått en vecka sen jag gjorde nåt vettigt i garaget. Det har ju varit familjehelg med mycket mat som jag nu behöver jobba bort för att kunna tränga på mig ekorrskinnet till sommaren. Som tur är så har jag ledigt i mellandagarna och vägrar svara på samtal från min arbetsgivare, det har ju blåst en del så jag vet vad som väntar.

Fick en intressant bild från Christer Watz som verkar ha en viss förmåga att snoka upp konstiga maskiner.
Så vackert. En ALBIN V-twin med sivagn


Tänk om man fick lägga vantarna på en sån. En Albin V-twin med sidvagn får det att pirra på de mest outforskade ställen.

Nu bär det av till garaget för lite metallslöjd med japansnurra och drömma om en Albin V-twin

Vi hörs /Toma

Kommentarer
Postat av: Frun

Tror att herr Albin skulle gilla idén med att ha ett tredje hjul : ) nu känner han sig nog väldigt undanskuffad : ( och behöver lite uppmärksamhet!

2012-01-01 @ 21:56:24
Postat av: Brossan

Lite konstigt är det, att fruarna inte är helt emot hojar med stödhjul. Det är väl för att dom inte kör

dem.

2012-01-02 @ 12:10:21
URL: http://hojbygget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0