Jag har blitt farfar

Ikväll blev jag äntligen farfar.
Min äldsta son Martin med frugan Sandra klämde ut en dotter kl 19.41 i kväll. Efter över ett dygns kämpande så föddes Nova, jag känner mig tårögd och stolt och lovar att när jag blir pensionär om 267dar alltid finns tillhands som farfar/barnvakt och fram till dess på deltid.
Det är barnbarnet  till höger


Nova är 50cm lång och väger 3145g. Jag ska som ansvarskännade farfar lära den här flickan allt om MC racing och skruvande
En nöjd Sandra med dottern Nova. Vilka skönheter!


Jag ser fram emot att träffa dom alla live.

Vi hörs / Tomas

Kommentarer
Postat av: Nova Larsson

Du kommer bli världens bästa farfar, både far och farfar kommer ge mig alla möjligheter att bli en riktig mc-brud ;-)

2011-12-10 @ 09:50:37
Postat av: Håkan, Louwelie, Julia och Johanna m.fl frrån först kullen

Grattar er alla till en ny dimension hos er och i cosmos där åter en Nova sett dagens ljus.

2011-12-24 @ 16:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0