Stylat

Jag fick låna en gjutform av Möklinta Kalle till bakdelen på sivagn. Visserligen så har jag ju redan gjutit ett bakarsel men jag tyckte stilen på Kalles form skulle passa bättre så jag har bakat ihop en sådan.

Så här blir det med ett Möklintaarsel           Jämfört med en Arvikahäck


Wärner testar körställningen


Ja så uppslupen och torrgas sugen blir man efter att ha målat golvet i vårt svetsbås, fy helvete vad det luktade men enligt Wärner så ska det lukta fan om färgen ska funka.

Wärner har målat in sig i ett hörn


Den nya kulören i svetsbåset är gammeldags pyjamasblå, ack så vackert.

Vi hörs / Tomas



Kommentarer
Postat av: The Bigg Boss

Bra jobbat !

2011-12-21 @ 05:56:18
Postat av: Brossan

Fina häcken blir fina fisken, hoppas att plastångorna inte luckrar upp hjärnan alltför mycket.

Reflexerna måste ju vara på topp till sommaren.

2011-12-21 @ 13:23:19
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Press

Hejsan



Jätte bra jobbat, mycke flera sidovagnar.



Har du fått vår julekort.



Vi önsker är alla en god jul

2011-12-21 @ 20:15:01
URL: http://saxtorpclassicsidecar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0