En sån dag (på sjön)

klicka på bilderna så växer dom.
Ducati
 Kalevi Suzuki 
Ducatispark 140km/h    Suzuki 750 174 km/h
Folksamling Snölek
Massor av folk              Vintern rasar

Vilken kanondag det blev på sjön.  Massor av människor, ett lämmeltåg av snökotrar, isracinghojar, motorsparkar, Rysk sidvagnsmaskin, dubbade Endurohojar och en gnistrande  solig vinterdag som log ikapp med alla glada människor.

Grymma hastighetsrekord slogs på Brunnsjön eller vad sägs om en Ducatidriven spark som kom upp i 140 km timmen, en Suzuki 750 MC 174 km/h  KTM endurohojar 2 st över 150km/h en snöskoter över 150 km/h. Ja en fantastisk dag blev det med korvgrillning och allt som hör en härlig vinterdag till.

På kvällen vankades det en het Chiligryta i Isgaraget och en mycket givande föreläsning av Husqvarnaoraklet Christer Watz. Vilken man och vilken kulturgärning han gör för motorsverige.  Jag känner mig så nöjd så jag tror nog fan jag överlever resten av vintern oxå.

Drar ner till Karlshamn på jobb i 2 veckor och kommer hem förhoppningsvis lite närmare våren.

Ha det. /Tomas 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0