Än funkar skrotet.

Jag måste säga att vi 40 talister som består av segt virke och Svenskt stål pallar det mesta.


Det skjuts mycket motorer på flygrakan men Herr Albin spottar och fräser lite, oljan söker sig ut i friheten och även en och annan blyfri 95 droppe söker kontakt med den Småländska myllan.                                               

Mitt mål idag var att jag inte skulle bli varvad, jag hade räknat ut efter kvaltiderna att jag låg risigt till och skulle bli varvad 5 sec före mitt sista varv så det gällde att skärpa till sig. Det var nog den moroten som krävdes för jag förbättrade varvtiderna med 6 sec sedan kvalet och det höll ända fram. Börje Ivarsson vann före Rolf Granlund och Tomas Hilse, själv fick jag en 9e plats eftersom Herr Albin behagade funka ända fram.

Jag fick förresten idag äntligen min UEM medalj efter fjolårets 3e plats i Europacupen.

 

Slutligen en bild från helgens hittills värsta motorras på Pelle Holmlunds 750 Norton



Vi hörs / Tomas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0