Trött på gammalt skit.

Tjenixen igen. Känns som jag hamnat i nån sorts svacka med Herr Albin. Det har nog varit lite för tätt med det hela så jag skiter nog i banåkandet till 46-årsracet men åker dit som huligan eller funktionär, får väl se om jag repar mod till DK eller Charleswood. Allt väller över en just nu efter att Tor rullat sten så att var och varannan telefondjävul är ur drift i Dalarna, och jag tillhör den gamla stammen som känner ett visst samhällsansvar och gnor över både kvällar och helger för att rädda världen. Har förresten börjat snegla på, reggat och provstartat mitt 4-hjulsprojekt Renault 4 laban av 75 års modell som ska besiktas 20 juli så mellan åskvädren och regnskurarna ska jag ägna en del tid åt det skrotet och förhoppningsvis upptäcka att det är enklare och roligare att syssla med 2 hjulingar. 

Vore kul om det dök upp lite TT hojar till TT uppvisningen i Hedemora 2a juli. Då kör vi en motordag med TT maskiner, Super Moto, Mini Moto, och Ståpeder. På kvällen så har vi samkväm i Isracinggaraget med lite racefilmer på storbild och klämmer en och annan hylsa malt.

Hör av er om ni kan vara med och köra uppvisningen till
Tomas Larsson  070-5608067   alt [email protected]

Slutligen så vill jag följa upp mitt tema med skojiga vägskyltar 

    Norska "Hattemannen" som tyvärr har bytts ut                                 
Spanska "Senor sombrero"

Kommentarer
Postat av: Lilla Duvan

roligt med en ny familjemedlem ; ) undra var den ska bo då?

2011-06-19 @ 12:39:48
Postat av: Anonym

Laban bor på mitt jobb och behöver ingen rastning mer än när jag vill.

2011-06-19 @ 19:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0