Anderstorp väntar.

Dags igen att packa matjessillen, färskpotatisen och Herr Albin för färd mot Småland. Teamchef på denna resa blir min fru Gudrun och mek får bli jycken Viggo.
I frågesporten gissa motorn så kunde man skönja bokstäverna och siffrorna ZB33 vilket visar att fragment på skapelsen härstammar från BSA. Jag kom att tänka på att Norton Manx fanns 1947 och en nytillverkad sån motor av värsta sorten kan man få loss för ca 135 000 kr då finns det chans att jag blir snabbast rakt fram i alla fall. Få se om jag hinner spara ihop kulorna till helgen och köpa en? Nja risken är ju stor att jag sårar herr Albin så det blir nog ingen affär av.

Så här ser en Manxmotor ut

Vi ses i Anderstorp /Tomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0