Nu är Franskfan såld

En gång i tiden när jag ägde och djävlades med en Citra BX 16 TRS som jag slutligen fick ett "Falling Down" bryt på så lovade jag mig själv heligt och dyrt att aldrig mer befatta mig med en Fransk 4-hjuling.
Detta hade tydligen deleetats ur min hjärna när jag i våras införskaffade mig denna skrytbil.
Men efter att jag drabbades av sivagnsdjävulen så fanns det inte plats för nåt franskt (åtminstone inte materiellt franskt) i min fritid. Jag testade och la ut fransosen på blocket och blev totalt nerringd och bilfan vart såld mindre än en timme efter att annonsen blev utlagd och det trillade in nära 900 besök på annonsen på 4 timmar! Snacka om att blocket har genomslagskraft   

Adiö du gamle Fransos


Den som köpte franskfan torskade precis som jag på soltaket, som avgjorde 
Det behövs lite inflöde just nu när familjejapanen Nissan primeran behagat rasa med en nota på nåt mellan 15-20 papp som måste norpas från sivagnskontot.


Kommentarer
Postat av: Ludde

Vad är det jag läser?? Norpa 10-20 papp ifrån sivagnskontot. Är du från vettet pojk! Är det inte bättre att norpa ifrån matkontot eller så??

2011-10-19 @ 15:59:55
Postat av: Frun och medfinasiär

Det är väl så att man kan ha olika stora matkonton men det blir nog pengar både till mat och sidvagnsbygge : )och till nisse me

2011-10-19 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0