Ljungens MiniMaxi

Det är inte så konstigt att han kallas Sätermannen men vad ska man kalla det här? Jag avslöjar förmodligen nåt hemligt raceprojekt men det skiter jag i.

Tandemmomtage, dubbelmini, minidubbelmoto. 


Sätermannen har varit kreativ i påsk. Det här är annat än å måla påskägg, det lutar nog åt en dvärgdragbike och jag kan inte se hur den reslige Sätermannen sk kunna framföra nåt liknande.


Å nu till något helt annat. Eftersom jag nu bara har 143 dar kvar innan jag blir friherre och kommer att svika Reinfelt genom att ta ut pension vid 63 års ålder så kommer jag att bli min egen f-skattehora.
Vad vore väl då lämpligare än att bli "resande". Dalmas som jag är och saluföra nedstående produkt

Kan nog bli en storsäljare med rätt marknadsföring


Till sist en länk till kulturprogrammet Gran Turisimo som var uppe i Orsa på Speedweekend.

http://www.tv8play.se/play/265687/?autostart=true


Efter 12,08 så skymtar min rumpa när jag åker förbi på min depåAlbin med nr 8 och efter 12,23 dyker brorsan upp och ställer en teknisk fråga. Så numera är min häck publicerad ut i kändisvärlden. jobbanbuden kommer att översvämma ,mig.

Vi hörs /Tomas 


Kommentarer
Postat av: Brossan till Lazon

Ja det är väl fan att man skall halka in i tv-inspelningen och störa, men vad gör man inte för att få va med i tv.

2012-04-11 @ 13:59:43
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Ludde

Schyst hockeyrumpa, Lazon!! Du kan nog få jobb som provarsel på vilken termometerfabrik som helst. Frågan är väl, vad du har för timpris?

2012-04-11 @ 17:10:36
URL: http://sidewing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0