Året som gått

Min årsbästalista utan rangordning.

Kategori. Fru och familj?                                                                                                                                  Självklart min tålmodiga kvinna samt barn med familj och barnbarn                                                                  Mitt barnbarn Nova

 

Kategori. Jag själv då?                                                                                                                               Att jag blev friherre och för första gången på 48 år kunnat ägna en höst åt det jag velat.

Nybliven friherre med tröjpresent från frun så jag inte ska glömma vad jag sysslat med dom senaste 44 åren 

 

Kategori. Mitt tävlande                                                                                                                               Det bidde inget TT åkande på grund av envist principtagande, men jag vände upp styret och körde 3 backtävlingar istället och fick på köpet träffa nya vänner och se fler gammelhojar.

Stilfullt när friherren möter Långliabacen i Filipstad

 

Kategori. Andras tävlande                                                                                                                     Sixdays Enduro i Tyskland Sachsenring. Detta var en höjdare att besöka.

Vacker vy från Venusberg Sixdays Enduro Sachsen Tyskland                                                                  Va

Kategori. Resor                                                                                                                                      Övriga medresenärer till Canarias får ursäkta men min soloresa på BMW tegelstenen genom delar av Europa och alla fantastiska möten med gamla och nya vänner var kanon.

Canarias. Här vare hett

Ett par av mina uppehåll under friherreturnen

 

Och som alltid så är Gubbarnas andninghål Isgaraget ett nödvändigt andningshål för att hålla sinnet och humöret i trim. Med dom nämnda delarna i trim så löser sig det mesta.

Ett stycke Bernard Moteur. Typisk Isgaragepryl som får oss att le

 

Så där ja nu ser vi med tillförsikt fram ett fint 2013 utan krig och djävelskap.

 

 

Kommentarer
Postat av: Brozzan

Helt förträfflig bildblogg över året som gått.
(Medlem av klubben för inbördes beundran)

2013-01-01 @ 01:25:20
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Ljung

Så där ja, skribenter av rang har en årsbästalista! O människor av rang har en förhoppning om en fin framtid för medmänniskorna.

2013-01-01 @ 12:04:23
Postat av: Frun

tror aldrig jag blivit kallad tålmodig kvinna tidigare jag är stum :) men vi har nog tålamod med varandra!

2013-01-01 @ 20:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0