En fröjdefull jul.

Jag har tidigare undrat om jag varit svårtydd, om mina närmaste har genomskådat vad jag har för fritidsintressen?
Som relativt nybliven friherre så fruktade jag att det skulle bli en uppsättning bouleklot i julklapp eller möjligen en gruppresa till Ullared.
Dessbättre så har dom totalt genomskådat mig och förärat mig trenne läsvärda böcker i julklapp eller kan det måhända vara tomten som finns med på ett hörn..
Kan det bli bättre nu har man lite läsning framgent.
 
Lite glädjande är att sivagnstrenden fått fäste lite överallt. Mina brorsdöttrar har insett det roliga med sivagn fast dom befinner sig på andra sidan jordklotet.
Julia kör och Johanna burkar
 
I dag lyckades jag ploga upp skridskobanan på Brunnsjön tgill allmänhetens glädje och fromma, och isen höll skapligt.
 
Vi hörs /Tomas

Kommentarer
Postat av: frun

Ja det är ju inte någon hemglighet längre men det klart att vi anat att du haft ett visst motorintresse:)

2012-12-26 @ 00:24:03
Postat av: Christer Watz

Hej alla vänner som är inne på Thomas trevliga bloggsida. Jag har fått min gamla e-mail kapad och tömd, så vill ni ha kontakt använd nya [email protected]

Hoppas ni alla får en trevlig och kort vinter så vi kan börja gasa på asfalten igen.

Bästa vinterhälsningar
Christer Watz

2012-12-26 @ 11:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0