Mera bruk i baljan bojs.

Ja idag har det gjutits golv i vårt svets/maskin/rök rum i Isgaraget. Det kommer att bli alla tiders det här med gott om svängrum för oss bredaxlade gossar.
 
Resterande 3 små dvärgar. Prosit, Butter och Blyger. Vem som är vem får Ni klura ut.
Dom förbereder en golvlagsfest. 
 
Jag har gett mig själv ett före Nyårslöfte och det består av att sivagnen ska startas med motorn i ramen under detta år.
Lite panikartat fick jag det att smälla lite ur karbångburkarna idag med hjälp av lite bedövningmedel från OK.
Se, hör och njut.
http://youtu.be/VB_9R7DIQx4
 
Det verkar vara något igengeggade förgasare men lerhandlarn har lovat att förbarma sig över förgasarbryggan så jag kan ägna mig åt att montera ihop resten av sivagnen.
 
Vi hörs /Tomas

Kommentarer
Postat av: Brozzan

Fire Up
Hur många burkar gick den på, mera vill vi höra.

2012-12-30 @ 23:53:32
URL: http://hojbygget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0