Inspirationstorka.

Känner mig allmänt trött och oinspirerad så det går sakta just nu med sivagnsbygget.
Jag kunde konstatera efter att jag byggt bakramen att det inte blev riktigt bra, så det blev att kapa loss skiten och kröka om rören. " Gör om gör rätt" Nu har jag fått till stuket och det får duga.

Så får det bli, jag har faktiskt gjort lite mer än bilden visar
  

Det är tur att man kan jobba sig varm i garaget för vi hyr av stans näst sämsta hyresvärd (Salåkers Investment). Den fan höjde för 2 år sedan hyran med 50% mot att vi skulle få bättre värme i garaget men det blev bara kallare och vi fattigare. Han bara lovar, ljuger och slingrar sig.

Visserligen heter det Isgaraget men varmhyran är betald.
 

Jag tror nog att jag repar mod och får lite eld i baken efter SMKs årsmöte den 23e då jag slutar som ordförande och slipper det oket.

Sådärja nu har man fått gnällt av sig lite så nu är det bara att sikta framåt.

Vi hörs /Tomas 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0