Iskallt

Efter en garagekväll med så kallad varmhyra så har man nära till frostskador. En fördel är att man kan inte jobba i T-shirt så man slipper svets/vinkelslip eksem på armarna. I kväll låg garage tempen på strax över +10 mitt i lokalen. Jag tog för skojs skull en termometer som visade strax över 10 i lokalen och placerade i ölkylen och lycades efter ca 5 min inte få ner tempen under 11,5. Så följdaktligen så bör vi ställa ölen mitt i lokalen och köra med öppna kylskåpsdörrar.
Temp mitt i lokalen                                                    Temp i ölkylen


Avslutningsvis så kör vi en runda igen med den populära tävlingen gissa grejen, priset denna gång är en omgång färskpotatis med matjessill, pilsner och kanske en knaber.

Att det är ett par hjul är ju uppenbart. Men vad ska dom användas till? 
  

Vi hörs /Tomas

Kommentarer
Postat av: Frun

tvåhjulig dekalvagn tillverkad av husqvarnadelar med en snygg enkel design i klassisk Hedemora stil; )

2012-02-06 @ 20:47:16
Postat av: Brossan

Tja, du har ju börjat med stödhjul på tävlingshojen så du fortsätter väl på samma tema.

2012-02-06 @ 22:07:08
Postat av: nikodemus

blir nog till en vagn att flytta sivagn ur svets båset

2012-02-07 @ 06:12:47
Postat av: nikodemus

blir nog till en vagn att flytta sivagn ur svets båset

2012-02-07 @ 06:13:31
Postat av: Handlarn i lera

Stödhjul till plogblad till Brunnsjö traktor

2012-02-07 @ 06:27:20
Postat av: Ljung

Men Niklas då, det vet du väl att Larsson inte flyttar sivagnen, Larsson flyttar svetsen. Annars låter ju ditt förslag som en bra idé!

2012-02-07 @ 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0