Sidewing.

Ludde och Örjan ser ut att kunna göra tävlingsdebut till årsracet i Linköping 3-5 augusti med sin Sivagn. Knarren är startad och hyfsat klar och dom är redan anmälda så nu djävlar tror jag att det blir av.
Läckert, Vackert, och Televerksmässig det värmer
 
Bygget är förmodligen Berra Perssons sista bygge från 1975. Den är utrustad med en goldwing snurra men blev aldrig helt färdig så det blir debut för hela ekipaget.
Här på flaket ska Ludde fraktas
 
Nu vill det till att jag får snurr på mitt sivagnsbygge till nästa säsong så vi kan gnugga lit glasfiber mot varandra framöver.
Följ deras framfart på deras blogg.. http://sidewing.blogg.se/
 
Till kommande veckoslut så tar jag med Frun, jycken och herr Albin till Filipstad och backtävlingen " Långlialoppet" för en nostalgikick. Kolla härhttp://www.hjulhalja.se
 
Vi hörs /Tomas
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frun

Den där åker man inte på någon "touring" på till Åland ; ) men snygga färger !!!

2012-07-17 @ 20:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0