Speedweekend lördag

En kanonlördag i strålande sol.  Åkmässigt ingen större skillnad mer än att det var lite mer spännande med mer snömodd och djupa vattenpölar och ganska trögt i det mjuka föret.
Ja här finns det svart på vitt


Tror nog inte jag kommer att delta som tävlande i Speedweekend fler gånger men jag kommer definitivt att besöka det som publik. För mig var den stora behållningen depåområdet och alla sjuka byggen.

Mobacken gänget värmer sin största jet maskin.


Ja vicket gäng Jämtarna i Mobacken racing är. Det är en skön blandning av bysmide, Hightech och skaparanda, bara en sån sak som att man servade en i teamet som tillbringade helgen på BB med livesändning. Man riggade en webkamera taket av en buss och kopplade upp sig via trådlöst internet så polarn kunde följa depåjobbet mellan värkarna. 

Brooklyn Choppers (Gävle) tolkning av 70 tals Dragbike


Härlig Guzzitrike med coola detaljer


Min enda klasskonkurrent. Charles Ingbergs Traja


Ja mycket köande blev det.


Nu får herr Albin vila till sommaren. Jag måste hugga in på sivagnsbygget igen om det ska bli nåt stöhjulsåka till sommarn.

Vi hörs /Tomas 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0