Good Old England

I dag drog jag och frugan iväg på BMW tegelstenen till Staberg utanför Falun för att bevista Anglofilernas högtid.
Snacka om Engelska influenser. Typiskt vita Engelska ben.


Det var ett häftigt utbud med en massa Engelskt. Det fanns MC, Bilar, Fisch and Chips, Shire häst, Bobbys och hela tiden strömmade gammal Engelsk musik ut över området. Skönta att lyssna till George Formby,s " When i,m cleaning windovs.

Stillfull isracer med klassisk JAP snurra, anno 1948


Göte Nordins gamla speedwayhoj, i bakgrunden en Norton med NSU prins motor


Ja mycke häftiga maskiner var det samt den största häst jag skådat live.

Shire kuse, Bobby, Old time lady 


Naturligtvis en massa läckra bilar av gammalt ENGELSKT snitt, Svenska Morganklubben had träff inbakad i det hela 

Grillväder


En härlig tuoringlördag blev det.
Vi hörs /Tomas

 




Kommentarer
Postat av: Brossan till Lazon

Ja ha ja ni var där också, jag stod inte ut med fika köerna så jag åkte hem. F.ö så är inte England nå vidare på Schlagermusik.

2012-05-27 @ 01:19:37
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: frugan

Men hästar är de bra på : )

2012-05-27 @ 20:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0