Smärta är njutning.

Inte nog med att jag och 7000 andra deltog i motionsloppet  blodomloppet igår vilket känns i kroppen eftersom jag inte löptränat på 4 år.
Jag klantade till det å det grövsta på jobbet i dag och slog runt med min minigrävare vilket resulterade i diverse törnar.

Min obscent svullna armbåge


Så nu sitter jag i mitt ömmande tillstånd och inte vet vilken kroppsdel jag skall ägna mig åt.

Läckert sexigt vätskefyllt knä.


Jag ska väl intetråka ut er med en stukad hanled oxå. Som tur är för mig så behöll jag skallen inne i hytten.

Har för övrigt hedrat alla mina smärtande kroppsdelar genom att gräva mig igenom kolonilotten för hand för säkerhets skull och petat ner ärtor, morötter, rädisor, vitlökar och potatis. Den njutningsfyllda smärtan har nu nått sin kulmen.

Vi hörs /Tomas


Kommentarer
Postat av: Anders

Vilket sexigt knä, din fru måste vara en lycklig kvinna

2012-06-01 @ 18:16:42
Postat av: Frun

det är hon

2012-06-01 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0