Nu har Änglavingen 2014 edition provstarts.

Ja kan SAAB köra kinesiskt och även VOLVO köra kinesiskt för att inte tala om den stora före detta MC ikonen Husqvarna efter att varit Italienskt sen Tyskt och nu Österrikiskt låtsas om att man är Svenska så borde väl min tolkning vara ännu mera Svensk.
Klicka till härunder och njut av toner i sann Maoistisk/Svensk anda förgylla Er tillvaro.
 
 
I morgon så ska det dras åt diverse muttrar och att jag förhoppningsvis kan hämta ut rätt kuggkrans till motorsidan och hänga på kättingen.. Ska väl oxå försöka hitta en ledig väggyta så jag kan plåta av min julklapp till mig själv utan allt för rörig bakgrund.
 
Vi hörs /Tomas
 

Kommentarer
Postat av: Brozzan

Nu tickar det i rovan, men är det bara jag som inte hör något ljud?

2013-12-19 @ 22:28:22
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Bloggarn själv.

Svante. Jag kan rekommendera volymknappsjustering, hjälper inte det så ta till revaxör eller öronljus.Här hemma ljuder det fint ur samtliga datamaskiner.
/Tomas

2013-12-19 @ 23:07:29
Postat av: Brozzan

Du talar mot bättre vetande, provar jag en annan youtubefilm har jag ljud, men det är säkert nån inställning.

2013-12-20 @ 00:42:37
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: grogg

Sedär, och lagom till hjul!

Blir det något åka runt runt stadens hjulgran i veckan eller har ni fått snö?

2013-12-20 @ 16:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0