Arbetsträning.

 Efter att ha varit utslagen och sängbunden i 1 vecka drabbad av influensa som möjligen kan ha varit av typ Svin eller åtminstone Miss Piggy influensa så börjar jag så smått kunna återvända till jordelivet.
Det kändes skönt att få avbryta den här tyckasyndomigsjälv perioden och få kasta sig in i Kubotan för en halvdags plognin på Brunnsjön.
Har fått låna en spårsläde så nu blir det eleganta skidpår oxå
 
Det var så hälsosamt uppfriskande med lite isarbete så jag passade på att besöka garaget mot kvällningen för att slita lite med sivagnen mellan dom numer sällsynta och relativt lindriga feberattackerna, så nu är jag på G igen och kan börja producera lite matnyttigt.
 
Kaross finns målad och klar men det är en jäkla massa smådetaljer som återstår innan jag lägger på den
 
Vi hörs /Tomas
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0