Ord från ansiktsboken

Ja det finns ju en hysterisk företeelse som kallas Facebook (översatt ansiktsbok) som gör att det som är äldre än 2 timmar är totalt passé och att det som inte har skrivits där har aldrig hänt. Så alla dessa förslavade människor som går med stora elektroniska grunkor som kan användas till snart allt och där själva ringandet är en bisak.
Ja jag erkänner att jag i min nyfikenhet är in och gluttar, men har hitills lyckats hålla mig från smartphones ( översatt kloktelefon) jag gillar att ha en kamera som är en kamera, en GPS som är en sån och en telefon man ringer med och på sin höjd skickar lite text med. Nej jag är inte teknikfientlig, jag har faktiskt varit med och introducerat bredbandet i Sverige och har innehaft mobiltelefon i ca 30 år samt dator i 25 år men börjar tröttna på dessa trafikfarliga apparater jag är tillräckligt farlig ändå..
 
Detta var lite funderingar. Nedanstående har jag faktiskt kopierat från Facebokk
 
 . 
Vi hörs/Tomas

Kommentarer
Postat av: Brozzsan

Det måste vara mig det handlar om, men det äventyrliga håller i sig nu när jag åker skidor med hjälp av MC.

2013-02-08 @ 19:18:13
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: frun

du är bara avudnsjuk för att frun har en större och smartare telefon än du ;)

2013-02-08 @ 19:25:52
Postat av: Fleetwood

Till och med utan bälte i framsätet, lagligt eller inte. Wild and crazy!

2013-02-08 @ 23:45:16
Postat av: Herr T

Hadde det inte varit för att dina parti kamrater iTeleverket bromsat utvecklingen så hadde vi i Sverige kunnat varit världsledande nu

2013-02-09 @ 00:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0