Slut på jullovet.

I min egenskap som innehavare av  friherretiteln så har jag naturligtvis rätt till lite semester från pensionärstillvaron så därför har jag med rätta varit lat i garaget och på bloggen..
Jag har faktiskt inte varit in i garaget på 6 dagar så i dag kändes det rätt att sparka igång slutförandet av sivagnsracern.
Ett collage av skrotet  i chockrosa jag släpade hem från Karlskoga i början av september 2011
 
Jag vågar säga att färdigställandet är inom räckhåll  och kommer att kasta in ytterligare collage om bygget framgent.
En härlig bild som C.W har skickat på en FN 1934 med såväl framkåpa som rekordlångt insug
 
Vi hörs /Tomas

Kommentarer
Postat av: Brozzan

Är man "friherre" har man förverkat all rätt till semester, möjligen lite komptid.

2013-01-07 @ 23:39:03
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: frun

som endast kan beviljas av den vackra kvinna som man delar tidning med varje morgon ;)

2013-01-09 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0