Gamla hojar och gamla gubbar.

Det har som bekant varit TT uppvisning utanför Hedemora i lördags. Jag var anmäld som deltagare med min Albin och både jag och Albin var på plats men jag avstod från att köra. Det vart lite för knöligt att hålla i ljudanläggningen samt vara speaker och försöka köra samtidigt när det sen inte var en bana som lockade så fick det vara bra så.
En snygg FN 47a var på plats som ägdes och kördes av Erik Zetterstrand
 
Det är trevligt med classic träffarna där man får dregla över en massa gamla rariteter även om själva nötandet på taskiga banor inte lockar mig.
En Velocette KS TT topp vacker som en skön skulptur
 
Runrun Rune hade med sig 2 snygga Rudge lägg märke till den gäckande skuggan.
 
Måste passa på att bjuda på ett mäktigt fjäderfä inslag jag såg från mitt fönster idag.
 
Eftersom jag ska spurta med min sista vecka som entreprenör i fjärrvärmesfären så blir det kanske dåligt med inspiration att skriva på ett tag.
Vi hörs /Tomas
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0