I stället för Våler.

Min första Classic Racingtävlig betittades i Våler år 2000 då jag följde med PG som nån form av mek. Sedan dess har jag varit en trogen besökare varje år dels som mek även som förare och åskådare. Tanken var att jag skulle tävlingsdebutera med min sivagn där men det sket sig trots att bygget är klart men inte maskinkortet.
Herr Albin har konverterats om till backracer, ja egentligen har jag bara vänt upp styret den här säsongen och jag kör med Avons TT sulor på grusbackarna.
 
Det förde med sig att jag inte behövde stressa från yngste sonens studentfirande.
 
Gossen Rasmus med skylt och allt. Bra jobbat Rasmus.
 
 
Helgen har inte varit helt MC befriad.
I dag företog jag och frugan en tur till Böle om ligger i höglänta trakter mellan Insjön och Rättvik. Där skedde nåt så häftigt som hingstsläpp  som är en gammal tradition där uppe i skogarna.
Tyvärr så tog batteriet slut i min Nikon så jag missade dom bästa kamperna och bakutsparkarna så det får bli en mer stillsam skildring.
 
Man måste inte tävla och slåss det går bra att bara umgås.
 
Kan för övrigt meddela att min husbil numera  har ett godkännande från bilprovningen utan anmärkning.
 
Vi  hörs /Tomas
 
 

Kommentarer
Postat av: Ludde

Herr T klagar på den skära bloggen att är
stoppad på albin.

2013-06-09 @ 19:55:46
URL: http://sidewing.blogg.se
Postat av: Bloggarn själv

Ludde. Den dan herr T har något positivt att tillföra så.... Han kan väl skaffa en egen blogg där det står honom fritt att var så spydig han vill mot bloggägaren.

2013-06-09 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0