Köttkrokar.

Efter att ha kört in i väggen med sivagn (alltså inte bokstavligt utan så där modärnt som utbrändhet). Ja det finns en del meningsskiljaktigheter angående dess utförande rent exteriört som gjort att jag backat in den i ett mörkt i garaget så jag får tänka över dess vidare öden.
 
Det blev i stället till att feja garaget och snegla en del på mina framtida projekt för att rensa skallen.
Åter till det som på MC-nördsvenska kallas " Köttkrokar" . Det är alltså kopplings och bromshandtag av gammalt 20-30 tals stuk och som  är bakvända som kan vara lite svåra att hitta och det är just såna jag vill ha till ett framtida bygge som ska ha 20 tals boardtrack stuk.
 
En köttkrok från Ryssland sprillans ny.

 
Ja det gick alltså att hitta nya Ryska varianter men jag blev tvungen att fila ner dom en del eftersom dom Ryska styrena inte har samma dimensioner som övriga världen.
 
Köttkroken på plats. Vajrarna löper alltså inuti styret
 
Ja det blir nog snyggt det här men det är ju egentigen nästa vinters projekt, det var mest för att still min nyfikenhet jag filade till dom ikväll.
 
Vi hörs. /Tomas
 
Введите верблюдов и дать им много воды.
är Ryska och betyder; Mata kamelerna och ge dom rikligt med vatten. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Brozzan

Om du ber snällt kan jag pulverlacka dom röda, så att du håller färgen.

2013-03-20 @ 21:34:29
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Bloggarn själv

Hmm. Funkar pulverlacket på icke magnetiskt material?

2013-03-21 @ 08:48:46
Postat av: Brozzan

Ja för fan, bara det är elektriskt ledande.

2013-03-21 @ 10:59:36
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Ludde

Jag lider med dig, Tåmpa!! Du får byta taktik, tror jag. Tjata till dig maskinkortet likt en 7:de klassare som vill sova hos kompisen på skolavslutningen.

2013-03-21 @ 22:35:15
URL: http://sidewing.blogg.se
Postat av: Bloggarn själv

Ludde. Jag är ju inte den som fjäskar för andra än min fru och då sker det på ett mycket subtilt sätt. Kanske det funkar med tjat eller möjligen ett hot som kan bestå i att jag pyser luften ur vederbörandes fordon eller att jag ska gömma hans paraply när ett blymoln närmar sig.
/Tomas

2013-03-22 @ 17:01:54
Postat av: Frun

Vissa far med osanning ser jag här har inte fjäskats om än på ett subtilt ....

2013-03-22 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0