Skarpt läge i förkrigsklassen.

Läste just att man ska skärpa till reglementet i min 2 hjulsklass genom att totalförbjuda aluminiumskärmar.
Den Engelska och Finska tolkningen av det i grunden Svenskt konstruerade reglementet för klasssen har översatts så att deras Google translator säger så och då ska övriga stå i givakt och rätta sig. Jag tror nog klassen har allvarligare problem än stänkskärmar i aluminium.
 
Lägg märke till den totalt regelvidriga framstänkan på herr ALBIN
 
Ja usch då vilken fuskare man varit genom åren. Den eventuella comebacken som 2 hjulig TT förare lägger jag på is eftersom jag med mina medelmåttiga framgångar ändå känner mig som en grov fuskare eftersom man nu tvingats ta till med hårdhandskarna i klassen.
Lite djurtema får det allt bli eftersom jag känner mig som detta djur
 
Det kan möjligtvis kännas friare att köra sivagn men med min vanliga envishet och ifrågasättande uppkäftighet så får jag kanske anta en mer avvaktande hållning tills maskinkortet är i hamn.
 
Vi hörs /Tomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0