5:2 dieten

Allt detta har jag kopierat av en person från Säters utmarker "Maggsta" som har en mycket tänkvärd blogg
g. Bloggadressen är som följer http://bittterpittten.blogspot.se/  läs och begrunda.
I sommar har jag kört 5,2 dieten.
Visst låter det trevligt att dricka 5 st 5,2or . 2 dar i veckan.
Men det var svårare än jag trodde.
Redan efter 2 st blir jag vrålhungrig,och börjar tugga på en bit hästkorv.
Efter 3 st smäller jag i mig en pizza.
När jag fått i mig 5 st 5,2 or då åker det med 1 hamburgare .
Senare en skål med jordnötter och en halv chipspåse.

Samma scenario upprepar sig varje gång jag försöker.
Men,man får inte ge upp...Det ska lyckas !!!
 
Ja han har många intressanta inlägg "Bitterpitten" från Maggsta har Ni nån gånga varit i Maggsta så höjer sig ett förklaringens ljus över inläggen.
Jag tar självklart avstånd från allt som inte rör motorcyklar eller motorer
 
Vi hörs/ Tomas
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Brozzan

Ännu en Säterman, är det nått med det kommunala vattnet?

2013-09-20 @ 21:24:27
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Bloggarn själv.

Verkar som bägge Sätermännen bor söder om Ljustern. Var finns deras vattentäkt?

2013-09-20 @ 21:47:42
Postat av: BITTERPITTEN

I Määägsta dricker vi inte vatten.
Om ni tröttnar på låtsaslivet är ni välkomna hit till träsket.

2013-09-26 @ 23:34:14
URL: http://bittterpittten.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0