SWM projektet växlar upp.

Jag skulle ju bara byta bakdäck och fixa frambromsen. Nja nu vart det ju inte så. Efter att ha konstaterat att det var nog lugnast att kolla upp hela maskinen så har den numera sönderfallit i molekyler. Jag har bara delvis tittat i motorn och det så bra ut, inget vevglapp och kolv och cylinder ser bra ut. Det blev till att tillverka en ny hasplåt på köpet och när jag ändå höll på så ville jag kolla upp svinglagringen och styrlagren och vips så var hela knarren nerplockad.
En metallic blå från Biltema är snarlik originalkulören
Ramen verkar hel och fin så efter kvällens lackning kan återuppbyggnaden börja.
 
 Även plastbitarna har få ny färg i väntan på att hitta fräscha originalbitar
 
 I morgon kan jag med lite uppfriskade gängor och nya skruvar påbörja återuppbyggnaden.
 
Såg förresten att vi haft främmande av Amerikas president idag i den kungliga huvudstaden, pust och stön vilket ståhej det blir 2000 poliser i tjänst Stockholm avstängt och smilfinken Reinfelt i grön slips står där med brun tunga. Obama lär knappast veta vart han varit under det här dygnet och vill det sig riktigt illa så kanske vi tvingas importera deras genmanipulerade skitmat på köpet som om det inte räckte med all Amerikansk indoktrinering och skit som vräks över oss.
 
För övrigt känner jag mig lite duktig efter förmiddagens cykelpass, det blev 49 km på grus asfalt och terräng.
 
Vi hörs / Tomas
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Brozzan

Annat var det på per ALBIN hanssons tid

2013-09-04 @ 23:39:38
Postat av: Lömpan

Hur bra som helst! Håll oss uppdaterade! Mvh/Lömpan

2013-09-05 @ 18:30:58
URL: http://larslonnberg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0