Omväxling förnöjer i Isgaraget.

Eftersom vi i isgaraget gärna ser att det är ett aktivt garage så har en medlem valt på grund av för mycket annat och för lite isgargetid att lämna sin plats i garget.
Den nya medlemmen kallas "Picken" en glad Säterbo
Eftersom vi inte hyser någon invandrarfientlighet så är det OK att det nu ryms 3st Sätertokar i isgaraget.
Picken är stor samlare och renoverare av Speedwayhojar.
Och en till sivagn i garaget är ju aldrig fel
Han gillar att köra fulldubbad Kawa oxå
Tidigare garagemedlemmen Krusbär sparkade gång på sin Bonneville som stått och sett ledesen ut i åratal  
Den ska väl förflyttas till Matsbo för att vara inspirationskälla till hans musicerande
Tycker nog att han borde bära hjälm men en sådan passar väl inte en vegetarian
 
En sivagn in och förhoppningsvis så ska en annan sivagn ut. Min miss Piggy är till salu. Jag ska försöka få med den till årsracet i Linköping så det går att kolla närmare då.
Läcker eller hur. Kom å köp
 
Glöm nu inte Moppe, MC, och traktorcruisingen i Säter i morgon. Jag skall agera speaker på skolgården och förmedla såväl sanningar som osanningar,
 
Vi hörs / Tomas
 
 

Kommentarer
Postat av: Ludde

Jag hälsar Picken välkommen in!

2014-07-16 @ 23:47:49
URL: http://sidewing.blogg.se
Postat av: svante

Heja Picken, blir det Monster-Ståpeden runt i Säter City?

2014-07-16 @ 23:51:40
URL: http://hojbygget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0