Västerås MC mässa

För alla ni som inte kunde eller på annat sätt inte hade möjlighet att åka till Göteborg på den riktigt stora MC mässan som var tidigare i vintras så kan den här mässan vara ett alternativ.  
Lite mindre men kanske desto trivsammare och betydligt närmare för många i mellansverige. 
Öppet fredag 13.00-20.00  Lördag 10.00-17.00 Söndag 10.00-16.00
Och för Er som vill kolla in mitt Änglavingebygge så har jag fått äran att visa upp den på mässan.
 Änglavingen med lite klädsamma accessoarer till vänster. Kom och kolla vetja.
 
Varför blir det alltid så här?
Jag försöker ständigt intala mig själv att jag måste dra ner på  mitt bestånd av motorcyklar och moppar. Jaha och vad gör man? Visst jag sålde en trialhoj i söndags men jag hade redan i lördags köpt en annan drömtrialhoj så summan var densamma. Eftersom sommaren nalkas så har jag övertygat lilla duvan om att hennes nya bil inte behöver stå i varmgaraget längre och för att blidka och övertyga henne så har jag monterat på sommarringar på den och det har fallit väl ut.
När jag efter 4 dar kollar in i bilgaraget så kan jag bara konstatera att totalbeståndet av hojar har ökat med en mc utan att jag knappt tänkte på det och det enbart jag och ingen annan som är skyldig, men det är en trivsam ångest som jag lätt kan leva med. Kanske 11 hojar är i överkant för vad jag kan hantera men minst två kommer att avyttras inom kort. 
Pust. Jag har valt att kalla det för pensionsförsäkring bestående av hjulburen metall.
 
Fruns bilgarge.
Från vänster Malagutti ägas av frun, Yamaha Diversion ägs av sonen Rasmus.
En Baotian som redan är såld.
REX Villers 200cc 1950 kom hit idag. Och till höger skymtar BMW tegelstenen
Övriga hojar finns i vårt eminenta isgarage där vi 15 pers huserar så om Du har vägarna förbi Hedemora så bjuder jag gärna på en guidad tur genom vårt galna garage.'
OBS frun får tillbaka det här garaget i höst
 
Vi hörs /Tomas
 
 
 
.
 
 

Kommentarer
Postat av: frun

Ja vad ska man säga men tricket är nog att inte köpa något nytt när man sålt något ! ¨på så sätt blir man av med något men köper men hela tiden något nytt när man sålt en sak eller innan !! då blir det fullt .. för övrigt så tror jag att jag kan knö in bilen den är ju så liten ;)

2014-03-29 @ 08:50:24
Postat av: grogg

Du kanske kunde ta och och photoshoppa änglavingen. En bild med svart cylinder och en bild med både svart cylinder och topp. Hur hade det sett ut? (kanske en riktigt brutal med guldcylle och svart topp eller tvärtom, nä skojjar bara)

2014-04-01 @ 17:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0