Miss piggy dansar naken.

Ingen tycks vill köpa min sivagn "Miss Piggy"  trots den befriande skära färgen.Så nu har hon transporterats till vinterförvaring på en bondgård och bor tillsammans med några yra höns. klickbilder
Vänstergris                              och                    Högergris
                                               
Det har efterfrågats en del avklädda bilder av henne för att kunna avgöra om den är rätt bygd. Ja inte vet jag vad som är rätt eller fel i en gren där inte två ekipage är likadant byggda men vill man ha en garanterad vinnarvagn så går det att hosta upp 250000kr medans den skära skapelsen endast kostar 20000 kr.
Lite naket friskar upp. Klicka bara så växer bilderna.
                                  
 
Jag har tillbringade hela lördagen med ideellt arbete på Endurotävlingen 6 timmars på Hedemora motorstadion. Kul värre att kolla och jobba med Enduro inte utan att man blev lite sugen.
En bild från den tuffaste MC grenen av alla
Taktik och gemenskap i växlingsfållan.
 
Vad jag tyvärr missade denna dag var uppstartardagen i Säter som för tredje året i rad krockar med nåt annan som jag lovat bort mig till men Norrhytte Gunnar har fått till en filmsnutt som fångar en hel del av vad som utspelades i Säter.
 
Skit oxå att man missade detta. Men jag får trösta mig med att jag på fredag blir av med trialoskulden då jag tävlingsdebuterar nere i Göteborg i tävlingen "Sixpencer Trophy" i Kviberg. Denna anrika tävling körs visst för 54 gången och det blir sista gången den körs på detta ställe. Det jag får köra är " Grey beard" klassen alltså gråskäggsklassen som äger rum på fredagen och det är ett enkelt spår där det körs trial på mer gammeldags vis utan en massa hoppande och akrobatiska konster. Dom duktiga kör på lördagen och söndagen så man får se och lära av dom. 
Det är min NSU veteran bak i bilden som jag ska försöka bemästra på fredag
 
Det ska bli kul. Nu är det inte många MC dicipliner jag inte tävlat i och så länge man ä'lskar att köra MC så trivs man inne i skallen också
 
Vi hörs /Tomas

Kommentarer
Postat av: Brozzan

Lycka till med trialdebuten, f.ö så märks det när ett proffs klipper ihop en filmsnutt.

2014-10-20 @ 00:03:38
URL: http://hojbygget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0