Miss Piggy har flyttat till Norge

Så har då mitt sivagnsbygge bestämt sig för att flytta till Norge, 2 gentlemän från Lillehammarstrakten drog i väg på nyårsnatten när dom sista raketerna smällt klart i Lillehammar och stog med sin buss på parkeringen utanför mitt bo kl 07,50 på nyårsdagens morgon. Det blev att snabbt byta Miss Piggy mot ett antal Norska oljekronor. Kl 16.30  fick jag ett mail från Tor som skrev att han nu var hemma.
Tor Halvorsen vänder hemåt med grisbilen.
 
Jag lovade att komma för att se tävlingspremiären och hoppas det blir i Våler i juni.
 
När vi hade årsmöte i isgaraget före jul så fick alla medlemmarna lägga fram en verksamhetsplan för kommande år. Jag lovade att sälja minst en MC som nu är avklarat och jag lovade också att bygga klart min cruisermoppe villket jag hoppas kunna göra i januari sen kan jag lata mig resten av året.
Jag får göra ett ryck med den här mackapären snart.
Men innan jag tar itu med moppen ska jag slutföra ett skrotkonstverk till Hedemorakonst i februari.
 
Vi hörs /Tomas
 
 

Kommentarer
Postat av: Ludde

Det glädjer mig att Miss Piggy fått ett nytt hem i Norge. Nu hoppas jag bara att våra grannar i väster är snällare mot grisar än vad dom är mot sälar.

2015-01-01 @ 23:08:41
URL: http://sidewing.blogg.se
Postat av: Brozzan

Gratulerar, blir det Norska flaggans färger på den nu?

2015-01-02 @ 00:26:15
URL: http://hojbygget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0