Veckans vara.

Jag försöker ständigt övertyga mig själv om att jag har på tok för många motorcyklar/mopeder och att jag helst måste minska på beståndet.
Min önskan att göra mig av med några MC för att bereda plats till framtida projekt går ständigt på skit.
Efter att ha knegat i Skövde några dar så passade det alldeles utmärkt att på hemväg ta en omväg på ca 18 mil och plocka med mig ett traderafynd som jag bundit upp mig vid.
Det bidde en Asianwing 300 från mittens rike
 
En kinesisk Honda kopia som jag fick för ett oemotståndigt pris och jag hoppas den kan bjuda på en del grusbus.
 
Vi hörs /tom
 

Kommentarer
Postat av: Brozzan

Är det en pensionisthoj med elektrisk startanordning?

2015-07-10 @ 21:03:50
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Bloggarn själv

Ja visst fattas det en organisk kick. Jag får förlita mig till knappkicken.

2015-07-10 @ 23:36:07
Postat av: Ludde

Den såg helt ok ut.

2015-07-15 @ 08:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0