Slut på julfrossandet dags att sätta fart.

Jag har nu satt klorna i vinterns byggprojekt och inser att det är väldigt mycket som skall göras så att sommaren kan bli njutningfull
Fantic trialchassie med kinesisk Hondakopia.
Jag har ju lyckats sålt av min tidigare NSU trial hoj samt en Isracinghoj som jag färdigställde under hösten så nu gäller det att smida ihop denna hybrid.
Bakre motorfästet nästan klart ska bara se till att kedjan kommer spåra
Men oj vad många detaljer det är som måste ändras. På Fanticen var kedjan på höger sida, och det går ju inte att vända på svingen, jag måste bygga om kedjestyrare bromsokfäste och en massa annat.
Inget är omöjligt det kan bara ta lite längre tid
Jag tänker behålla elstarten ifall mitt högra gubbknä fortsätter att jävlas.
Skönt att slippa kicka
 
Tyvärr torskade Heros idag med udddamålet mot bandybaronerna på bortaplan så jag känner att jag måste besöka Herosvallen på 13-dagen då dom möter Linghed.
 
Vi hörs /Tomas
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0