Jag ger mig inte. Danmark nästa

Efter att ha genomlidit en smärre mekanisk depression pga 2 brutna heat i Linköping samt att jag fick avstå Karlskoga, så har jag beslutat mig för att runda av säsongen med race på Djursland Ring i Danmark. Vad kan väl kännas bättre än att mota höstdeppen framför sig med en pojksemester till Danmark " ty de aer så yndige". Jag håller nu tummar, axlar, knän och tår för att skiten (ursäkta mitt ordval herr Albin) skall gå i helgen. Oavsett vilket så hoppas jag kunna leverera en del foton och rapporter därifrån. Tänker smyglåna med mig mitt trådlösa bredband från jobbet och hoppas kunna köra en del rapporter nästa på direkten.

Vi ses. "Hver gang. Tomas 

Kommentarer
Postat av: Vendela

Gillar om det du skrev! Underhållande att se lite bra grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om hela tiden. ;)

2010-09-23 @ 17:22:00
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0