Avesta art

Genuint vacker bruksmiljö som känns helt rätt för MOON bike show

Massor av mycket snygga och välbyggda hojar är det. Som vanligt så domineras en sån här tillställning av HD choppers, men det som fångar mitt intresse är ju racehojar eller hojar med racestuk.

Vilken pärla! Velocette café racer 
 

Herr ALBIN i förgrunden och brorsans SOH scrambler längst bak.


Min chopperfavorit 30-tals Husqvarna V-twin sida i vackert stuk (Svenskt stål som biter)


Jag har aldrig fattat det här med tato. Man kan ju aldrig se konstverken själv utan att ha en spegel med sig men det handlar väl om dålig självbild. Vi är väl alla perversa på nåt vis men vete fan vad det har att göra på en MC show om man inte tänkt donera huden till ett sadelöverdrag. 


Läcker Panter träcker. 


Rolfens Molnar Manx platsar överallt


I kväll får jag hämta hem Herr Albin sen kan jag konvertera om honom för flygande kilometern i Orsa och få i lite nubb i sulorna. Och kanske ta en provrepa på Brunnsjön nästa helg.

Vi hörs /Tomas






Kommentarer
Postat av: Frun

Ja Albin han kan visa upp sig från sin bästa sida han : )

2012-02-19 @ 10:44:58
Postat av: Ludde i Hedemora

Kul att du är ute och visar upp Herr Albin eller som en god vän skulle ha sagt: FRÄÄÄNT!!

2012-02-20 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0