Julpyssel.

Jag har legat lågt några dagar med sivagnen och istället företagit ett stycke smålandsresa till barn och barnbarn. Jag fick dessutom med mig ett traderainrop från Ödeshög som bestod av en "FinnOpel" som jag kan behöva till vintern då tegelstenen kan bli lite ohanterbar i halkan.
Väl i garaget den här veckan så ville inte rätt inspiaration infinna sig för sivagnsmekning.
Så vad gör man då? Jo man gör nåt annat som att spöa upp lite gamla rostiga hästskor och annat järnskrot med hammare och svets
Resultatet blev en adventsljustake.
 
Och se där, nu vaknade min mekarlusta igen och jag lyckades med min oerhörda styrka lyfta ur Suzukisnurran så att jag kan slutföra chassiearbetena på sivagnen.
I morgon bär det av för att hämta diverse karossdelar i Hofors.
 
Vi hörs /Tomas
  

Kommentarer
Postat av: Brozzan

hoppas mekarlusten står sig över jul.

2012-11-28 @ 23:24:50
URL: http://hojbygget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0