High Rider

Vad är nu en Haj Rajder? 
Ja inte vet jag men det var ett ord som fanns långt inne i skallen som jag tyckte passade på denna skapelse.
Jag stötte på den när jag var ute på morgonens cykeltur som för övrigt gick via fågeltornet vid hovran.
Eftersom jag inte lyckades fånga någon pippi i kameran så blev det genast lättare när jag kunde knäppa ett stillasittande mål från nära håll.
 
Kan tänka mig att manicken är lämplig vid högvatten.
 
Tycker att detta oxå kan kallas en antichopper där det brukar vara så lågt byggt att dom skäggiga, feta och västförsedda släpar skinkorna i backen.
Vi hörs /Tomas
 

Kommentarer
Postat av: Ludde

Ser framför mig hur man glider av trampona och sen gör det bara ont.

2013-04-20 @ 22:04:48
Postat av: Brozzan

Tror du W. Burgmeister kan vara inblandad? Den blir vel motoriserad snart.

2013-04-20 @ 23:47:02
URL: http://hojbygget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0