Sätt färg på tillvaron

Jag har ägnat veckoslutet till en del skiftande aktiviteter. Att kolla vinterstudion med skidor såväl med som utan vapen skänker en viss glädje speciellt som vi allt oftare tvålar till Norrbaggarna.
Även en del färgläggning av gamla MC delar piggar upp nu när slutuppbyggnaden av änglavingen har tagit sin början.
Guld och blått får som bekant bli temat på min Änglavinge.
 
Det har uttalats en del farhågor om hur mina nötter kommer att överleva den vågade placeringen av luftintaget.
 
Det är många liter luft som ska sväljas i förgasartratten vars placering ser vågad ut.
 
Jag tackar ödmjukast för påpekandet som upptäcktes i Motala och tror att jag funnit en lösning på problemet.
 
 Det får bli tights med inbyggd suspensoar vid framförandet. Säkerheten framför allt!
 
Projekt Änglavinge ligger under ständig utveckling och så gör även nu chaufförens utstyrsel för att kunna framföra den på ett säkert sätt.
 
Vi hörs /Tomas
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Brozzan

Wreckin balls är ju på hitlistorna nu.

2013-12-09 @ 10:50:39
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: grogg

Ser trångt ut att få på dubbat bakdäck för isbanekörning. Nå, handväxel skulle väl knappast vara någon hit på isbana hur som helst. Skulle dock helt klart vara intressant att se en fullgasväxling med den handväxeln på isbana.

2013-12-11 @ 15:28:07
Postat av: Bloggarn själv.

Ja några dubb är inte aktuellt på Änglavingen. Möjligen om jag plockar bort bakstänkan så det får nog bli att köra Albin på isen i så fall. Jag får väl se till att gasen hänger sig och försöka rycka i nått spett. Efter att jag provsuttit skapelsen i kväll så kan jag konstatera att den nog inte lämpar sig för några längre färder med en 183 cm stel gubbe i sadeln.
/Tomas

2013-12-11 @ 21:59:31
URL: http://albinracing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0