Lite bilder från veckan som gått.

Antar att veckans första dag är en måndag, varför just måndag har jag ingen aning om.
Det har senaste veckorna varit heta diskussioner som handlat om MotoGP divorna Rossi italien och Marques spanien där dom bägge har munhuggits kört fult ibland och fegt ibland och till och med sparkat ikull den ene. Hursomhelst drog spanjoren Lorenzo vinstlotten efter suverän körning hela säsongen.
Jag fick se hela upplösningeen i salong Wikström med jätte bioduk. Jag skämtade till det när jag kom in i salongen och sa att jag hejade på Lorenzo men det togs inte emot med jubel.
Jag har beslutat mig för att skaffa en egen favorit i MotoGP. Den kortaste av dom alla.  
 Min blivande MotoGP favorit. Dani Pedrosa Spanien
När jag ändå var i Västerby hos Tommy Wikström för MC mys så passade jag på att kolla in i hans garage för att stilla min nyfikenhet på ett lovande caferacerbygge.
Javisst en bumse håller på att förses med centralfjädring. Blir nog bra det här
Brunnsjögänget  har varit i farten  med sjörensning, alltså röjt vass så vi kan ta oss ut på sjön med våra plogar till vintern.
Trångt värre när ekan och flotten skulle ta sig in mot land för röjning.
Det blev 5 ggr bredare när vi var klara.
Visst liknar jag Humpery Bogart från filmen Afrikas drottning
Jag fick mitt knä hyfsat friskförklarat i fredags så nu återstår en del gympa och uppbyggnad.
Lite isgarage godis.
Pickens bisarra rundbanesivagn och en Lindströmmare under uppbyggnad.
Sivagnsmonstret "Blåmesen" från burksidan. Så läcker sjukt.
Rejäla armbandsur
 
Å sen blir det att heja på Smedjebackens stolthet i bandy förståss,
deras seriespel drar snart igång
Heros laddar som vanligt upp med Smedjebackens nationalrätt. Gädda å makaroner
 
 
Vi hörs /Tomas
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0