MC NYTT fast gammalt.

 
Idag besökte jag en kuriosamarknad utan några större förhoppningar om att finna nåt av intresse, det brukar ju mest vara gamla kaffekoppar och annt skräp.
Skönt att jag fick fel, jag hittade nämligen en samling med mer än 20 st MC nytt från 60 talet.
Nu väntas några kvällars skön nostalgiläsning om tiden då allt var bättre, (förr alltså)
Titta så vackert
 
Jag har installerat en wifi grunka i isgaraget så vi kan flukta på en massa playkanaler och få smartfuktionerna på våra listiga telefoner att funka. Det är ju annars total radioskugga i garaget
Men nu har det blitt ändring på det. Öppet arkiv och Hjulens hjältar kollades
Höstens läckerheter. Rostade kastanjer knaprades med glädje på lördagskvällen
Biltema försöker ställa sig in hos dalfolket.
 
Vi hörs /Tomas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0