Bullmans moppar.

Vi har i garaget en medlem som går under smeknamnet Bullman och varför han kallas så har jag ingen aning om.
Hursomhelst hyser han en vurm för luftkylda folkvagnar i alla dess former och inte nog med det så är han en utomordentlig trimmare av moppar plus att han hittar några riktigt rara exemplar av häftiga moppar.
En läcker PUCH under uppbyggnad. Tror den kommer att göra lite mer än 30 km/h
Häromdagen dök det upp en KTM moppe med PUCH motor
Han kan liksom inte låta bli när det dyker upp en exclusiv skönhet. Jag brukar dessutom ha trevliga pratstunder med hans 5 åriga dotter Lova när hon hänger med till garaget för inlärning.
 
På nåt sätt så finns det fler än jag som gillar Tele/Gulf färgsättningen.
Luddes och Örjans Classic sivagn med Goldwin motor pryder sin plats i garaget
 
Ytterligare lite televerkstema får agera soffbord i min numera ungkarlslya.
Lite Ernst varning på kabeltrumman men den funkar trots det
 
Gänget från Brunnsjöns vintervänner fick igår på kommunstyrelsens sammaträde mottaga månadens blomma som en uppskattning för vårat jobb på sjön i vintras. 
Klicka på raden och läs vad DT skrev. Visst har jag en stilfull pondusmage
 
Se så glada kommunstyrelsens medlemmar var över att få ge oss blommor
Dom glömde nämna att det körts en massa isracing där också men man kan ju inte få allt.
 
Vi hörs/Tomas
 

Kommentarer
Postat av: Anders bullman

Ja puchen provtartades efter en vinter i motorenoveringens tecken.. Lät bra och kommer nog tagnera dom lgstadgade trettio kilometer som myndigheten satt upp som riktmärke..

2016-04-07 @ 07:00:50
Postat av: Frågande

Ungkarlslya?!
Är du ute på andra dukningen eller?

2016-04-08 @ 19:54:37
Postat av: bloggarn själv

Minst 3e

2016-04-09 @ 01:42:57
Postat av: Anonym

Blir till att jobba bort kulmagen då

2016-04-09 @ 09:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0