Höstmys/ångest

Lite segt har det väl varit på min blogg. Skrivklådan har hållt sig på behörigt avstånd men det har ju liksom funnits pyssel ändå. Vad gör man när vintern tar stryptag på en minst en månad för tidigt och man som utomhusarbetare får allt mer ångest inför varje vinter? Jo man ser till att ha arslet fullt med projekt så att garaget och annat känns som en befrielse. Det har väl rullat på med b.l.a lag SM i Enduro här hemma i oktober samt att jag fick ställa upp som biträdande tävlingsledare på Novemberkåsan i Gävle bakom Kalevi. Planeringen för en repris av fjolårets trivsamma arrangemang " En dag på sjön" är i full gång occh kommer att ske den 12e februari 2011 ber att få återkomma med mer info och inbjudan. Nån konstig djävla lucka eller läcka har man väl i hjärnan eftersom man frivillgt ger sig av till Funäsdalen kommande helg för att hjälpa till vid träningsläger för Isracing och en förväntad temp på -20.

Projekt Antichopper eller Hippiechopper.
Hittade en skrotad EU moppe på skrotmarknan i Falun tidigare i höstas som jag köpte för 400kr och egentligen inte visste vad jag skulle ha den till. Tankarna och kreativiteten växte i samma takt som pilsnern gick åt så nu
börjar den likna nån form av konstart. Kolla bilderna och begrunda, beundra och förfasas.

Det hände faktiskt en riktigt kul grej i all höstdepp som var lite sköj. Jag blev faktiskt 3a i europacupen i 47 klassen.  Jaha och hur fan går nu det till tänker nog alla som sett mig köra och skruva? Enkelt man anmäler sig bara på en UEM blankett när tävlingen ingår i UEM vilket enbart 3 förare hade gjort till tävlingen i Danmark, och jag som trodde det var självklart att alla gjorde som jag. Jag tänker inte be om ursäkt för att resten av startfältet inte är skrivkunniga, det finns ju hjälp att få även för vuxna att lära sig skriva.

Vi hörs och ses. /Tomas 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0