Racesäsongen slut och semestern är slut.

Det blev trots allt lite kul som knorr och avslutning på Albinsäsongen. I dag hade jag nån att djävlas med på banan och då blir allt så mycket roligare. Jag lyckades på mitt sista varv trots regn sätta en bättre tid än på kvalet i torrföre. Skönt med en glad avslutning på det hela. Jag blev förresten fyra idag och totalt 5a i NM och 5a i Nordic open Cup vilket kan ses som en belöning för idogt tävlande trots att jag avstått två tävlingar, men det hade inte förändrat nåt.

Gubbar med keps. Eller snillen spekulerar


Lite förgasarstrul som löste sig efter diverse handpåläggning

Jag själv med matjessill och en kall pilsner

Lägg även märke till det klädsamma mjölkpaketet.

Nu kan jag försöka hinna med en liten slutpåsemesternochbörjajobbaimorgonångest.  
Fy fan för första måndag efter en skön och händelserik semester, nu ska man möta upp dom negativa tjurskallarna på jobbet igen. Men det ska väl gå på nåt vis det också precis som det har löst sig dom senaste 43 åren på firman men nedräkningen har börjat.

Vi hörs /Tomas 

Kommentarer
Postat av: unga frun

43år är då ingen ålder : )

2011-08-28 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0