Hysterin kring Jesus.

Ja vi rycks med oavsett om vi tror på skapelsebereättelen eller inte.
Enligt vad vi tror eller inte så pröjsar jag och stora delar av Sveriges befolkning ca 6000kr årligen i skatt till kyrkan. So what. Min alltför förståndige kompis Ludde har på sitt alltid genomtänkta sätt förklarat varför man ska fortsätta vara medlem i svenska kyrkan. Jag köper hans rekomendation rakt upp noch ner för Ludde är en förståndig framförallt människa.
Så här ser en knegarfilosof och medmänniska ut ( Ludde)
   
Skit samma i morgon lördag så ska jag ta ett rejält nappatag med sivagnsdjävuln
Vi hörs /Tomas


Kommentarer
Postat av: Brossan

Ja nu är Ludde uthängd på nätet som en god människa, värre kan man råka ut för.

2011-12-03 @ 15:26:38
URL: http://hojbygget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0