Naturupplevelse

Eftersom jag ligger lite lågt med rejsandet för tillfället så tänker jag bjuda på diverse naturupplevelser istället.

I dag när jag var ute på mitt dagliga slit långt uppe i Nornskogarna så sprang det plötsligt ut ett vildsvin framför bilen, för att sen följas av ytterligare 7 st. Tyvärr så hade jag bara min dassiga Nokia med mig så bilderna blev därefter.
Måste säga att grisarna var både söta och charmiga och dom mindre var lite väl nyfikna så när dom var ca 5m från mig så smög jag in i bussen eftersom deras morsa som stod lite på sidan började på att ge mig onda ögat.

Grisar måste vara förståndigare än grävlingar som verkar se alla bilar som sina fiender och måste attackera dom, därför ligger dom och dräller väldigt slarvigt på vägarna.



En sån skylt kanske vore nåt för Grävlingarna.

Jag lovar att ta med min riktiga kamera i fortsättningen. 
/Vi hörs /Tomas

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0