I Brist på annat.

Hippiechoppern klicka på bilderna så växer dom
Hippichopper
Kom just på att det kanske ska skrivas nåt skit åtminstone 1 gång i veckan.  Kastar därför in lite bilder från mitt höstprojekt "Hippiechopper". Hade i torsdags besök av några isracingmänniskor, Holländare och vad jag tror nästa världsmästare i isracing Andriej Gavrilkin en 19 åring från Ryssland i Isgaraget. ( Kom ihåg att det var här Ni läste det först). Dom var alla mäkta imponerade av  vårt Gubbfritis och speciellt av min Hippiechopper ( oj då nu skryter jag lite osvenskt igen). Om ni saknar uppslag och inspiration kan jag starkt rekommendera Stellan Egelands Blogg.  http://vardagsmighty.blogspot.com  vilken man! Där finns det en fantastisk lösning på alla bokstavsproblem hur man vänder överskottsenergin till det mest fantastiska kreationer.
Vi hörs. /Tomas  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0