Det drar ihop sig !

Oj oj oj vad tiden springer iväg. Denna hänryckningens tid är ju både fantastisk och dryg.
Allt ska hinnas med, skitmycket på jobbet, skitmycket klubbarbete, en herr Albin som står och frustar och bara vill ut, besiktning och lite smådjävulskap med husbilen, kolonilott som jag drog på mig av nån anledning när jag äntligen har gjort mig kvitt villaboendet, och som om inte det var nog så släpade jag hem en kultbil/skrytbil Renault 4 laban i dag. Och allt detta tror man att man ska hinna före midsommar när 13 dar går åt till classic tävlingar. Det börjar kännas att man inte är 60 bast längre.  
 
Seriöst värre kolla stroblampan

Men nu får det vara slut på gnället. Har ställt i ordning herr Albin och anmält mig till alla tävlingar i år.
Drar till lerhandlarnas och vemodets boning på torsdag morgon för att besöka Botnia Ring nåstans i Suomi. Jag har bästa möjliga sällskap i bussen av Nicodemus och Lennart Olander så allt verkar bra så här långt och det börjar pirra på de mest onämnbara ställen. 
Återkommer med rapport från Finland vi hörs /Tomas

PS Hann förresten med att kolla Cat Stevens come back efter drygt 30 år på hovet i lördags mycket bra. Fan vad vi 49or är duktiga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0