Gissa motorn. Ledtråd

Nu kanske det ljusnar. Det finns några bokstäver och siffror på vevhuset som kanske kan vägleda den kunnige.



Appropå tänja på gränser så agerade jag och min senaste mek/teamchef Nicodemus funktionärer på lådbilsrally i lördags (det var ju en s.k ledig helg frånsett lådbilar, albinmeka, bussfix, flyttlass åt dottern och lite morsdags touring på tegelstenen med lilla duvan ). Jag riggade mina fotoceller på Hökartorget mitt i Hedemora och så körde vi. Det lustiga var att ungarna var strålande lyckliga över att köra inför storpublik, men sket fullständigt i tider och resultat medans dom misstänkta byggherrarna (farsorna) sprang omkring som dom värsta teamchefer och pekade ut spårval och hade plåtkoll på tiderna.

Klick på bilderna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0